برنج قهوه ای از کجا بخریم سوال بسیاری از عطاری ها و برنج فروش هاست تا بتوانند به تقاضای مشتریانی که به تازگی این محصول را از آنها خواسته اند پاسخ بدهند و با افزودن این محصول به سبد کالاهای فروشگاه شان به سود خوبی برسد.

قیمت برنج قهوه ای

بیشتر افرادی که به دنبال برنج قهوه ای هستند دچار چاقی یا دیابت اند و از این رو قصد دارند با تغییر الگوی مصرف در برنج شان رفته رفته با چاقی و دیابت خداحافظی کنند باید توجه داشت که این افراد در ابتدا نمی‌توانند برنج را به راحتی پخت نموده و از اینرو بهتر است بهترین کیفیت آن را تهیه کنند که کیفیت عالی و پخت راحت دارد و آن ها را دل زده و خسته نمی کند. از این رو شما نیز به عنوان فروشنده باید در فروشگاه خود برنج قهوه ای درجه یک داشته باشید تا مشتریان به راحتی از شما خرید کنند.

البته برخی از مشتریان برنج قهوه ای توانایی خرید نوع درجه یک این محصول را ندارد لذا پیشنهاد میکنیم شما برنج قهوه ای درجه ۲ نیز در فروشگاه تان داشته باشید تا بتوانید به مشتریان با توان مالی کمتر نیز این محصول را ارائه دهید شایان ذکر است که برنج قهوه ای درجه دو به نسبت نوع با کیفیت ترش از تاثیر برابری در درمان چاقی و یا دیابت برخوردار است فقط از نظر عطر، طعم و کیفیت پخت کمی ضعیف تر می باشد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست