برنج قهوه ای این روز ها بسیار بر سر زبان ها افتاده است و به همین سبب تجار برایشان جای سوال است که این محصول را از کجا به بهترین نحوه تهیه کنیم تا بتوانیم با اطمینان آن را به مشتریانمان ارائه دهیم.

با اینکه بسیاری اسم برنج قهوه ای را شنیده اند اما هنوز نمی دانند که این محصول چیست و برای این گروه باید بگوییم در واقع همان برنج سفید است که سبوس از روی آن تراشیده نشده و فقط پوست اولیه اش گرفته شده است پس با این اوصاف برنج قهوه را می توانیم از همان مناطقی که نوع سفید این محصول را تولید می کنند تهته کنیم که در اینجا جرقه شمال ایران به ذهن تجار می رسد که مرجع اصلی تولید برنج است.

اما تجار بهتر است بدانند چرا برنج قهوه ای بر سر زبان ها افتاده است و پس از تهیه این محصول به چه گروهی می توانند بفروشند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت تمامی افرادی که می خواهند رژیم برای لاغری بگیرند و یا از افزایش دیابت خود جلوگیری نموده و جلوی پیشرفت بیماری  شان را بگیرند مشتریان برنج قهوه ای هستند. البته این محصول با توجه به سبوس دار بودنش برای پیشگیری از ریزش مو نیز موثر بوده و در بهبود وضعیت پوست نیز نقش دارد و با توجه به اینکه در چربی سوزی نقش آفرین است به شما کمک می کند پوستی با چربی نرمال داشته باشید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست