خرید برنج قهوه ای این روز ها خیلی باب شده است. از آنجایی که مردم این دوره و زمانه به لاغری علاقه دارند هر محصولی که آن ها را لاغر کند زود سر سفره هایشان می رود. از این رو بسیاری از تولید کننده های برنج هاشمی در گیلان نیز اقدام به تولید نوع سبوس دار این برنج کرده اند.

جالب است بدانید هر کارخانه ای نمی تواند برنج قهوه ای فرآوری کند و این موضوع سبب شده تنها برخی از شالی کوبی های برجسته گیلان بتوانند خودی نشان دهند. البته اگر دقیقا نمی دانید که برنج قهوه ای چیست مقاله ای را که برایتان قرار داده ایم حتما مطالعه کنید.

برنج قهوه ای را از کجا بخریم

با اینکه همه ی افراد علاقه مند به لاغری دوست دارند برنج قهوه ای مصرف کنند اما اکثر آن ها اطلاع ندارند که در شهرشان از کدام فروشگاه و در کدام محله می توانند برنج قهوه ای تهیه کنند. خوشبختانه ما در برخی شهر های ایران نمایندگی فروش برنج قهوه ای داریم و می کوشیم تا بزودی در تمام شهر ها برای مردم قابل دسترس باشیم. پس با برقراری یک تماس تلفنی ساده می توانید از ما استعلام بگیرید.

بهترین مارک برنج قهوه ای

اگر به تصویر زیر دقت کنید متوجه می شودی برنج قهوه ای که از رقم هاشمی تولید شود بهترین تناسب دانه ای و مناسب ترین سطح سبوس را دارد.

خرید برنج قهوه ای

پیشنهاد می کنیم برای خرید برنج قهوه ای سراغ مارک ها و برند ها نروید. برخی از برند های پخش کننده مواد غذایی مشتری ما هستند و طبق تجربه ما در یافته ایم که بیشتر برند های مواد غذایی برنج قهوه ای ممتاز را بسته بندی نمی کنند تا قیمت تمام شده کمتری داشته باشند و بتوانند در بازار روی قیمت پایین خود مانور دهند. در نتیجه خرید برنج قهوه ای فله ای از عطاری ها و برنج فروشی ها به مراتب بهتر است.

خرید برنج قهوه ای در رشت

بیشتر افرادی که در رشت ساکن هستند به راحتی به برنج قهوه ای دسترسی دارند اما همگی در خرید موفق نیستند و برنج خوب نسیب شان نمی شود. البته بازاریان شهر های مختلف ایران نیز برای خرید برنج قهوه ای هاشمی راهی رشت می شوند و جالب است بدانید از بین تمامی مناطق استان گیلان در رشت و بخش های اطراف آن مثل خمام یا خشکبیجار بهترین نوع برنج قهوه ای هاشمی را تولید و روانه بازار می کنند.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست