قیمت خرید برنج قهوه ای که برای لاغری استفاده می شود به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به مقدار سبوس دار بودن و ارگانیک بودن یا نبودن محصول اشاره کرد که در ادامه هر یک از این عوامل را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری دانستنش برای برخی مهم است. این برخی همان تپل هایی هستند که دوست دارند لاغر شوند اما نمی توانند از خوردن برنج دل بکنند پس مجبورند برنج قهوه ای را جایگزین برنج سفید کنند تا برای لاغری عذاب نکشند و هم برنج بخورند و هم وزن شان زیاد نشود و در کنار همه ی این ها از ویژگی چربی سوزی سبوس برنجی که روی برنج قهوه ای است بهره مند شوند.

برنج قهوه ای برای لاغری

البته برنج قهوه ای در بین علاقه مندان به لاغر شدن طرفداران زیادی دارد و از سویی در بازار خیلی به وفور یافت نمی شود که این دو موضوع در کنار یکدیگر سبب شده اند تا فروشگاه هایی که برنج قهوه ای عرضه می کنند این محصول را با قیمت بالا بفروشند و این اصلا برای مصرف کننده خوش آیند نیست که بخواهد برای برنج قهوه ای مبلغ بالایی بپردازد در نتیجه روی به خرید مستقیم می آورد و سراغ تولید کننده می رود.

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری

هر تولید کننده و کارخانه داری هم قادر به تولید کردن برنج قهوه ای نیست و اکثر کارخانه داران هم حوصله ارسال سفارشات کم را ندارد اما برای اینکه این محصول به سلامتی افراد جامعه و شادابی آن ها کمک می کند ما در مجموعه دانه سالار ترتیبی دیده ایم تا به صورت ارسال رایگان برنج قهوه ای را به دست متقاضیان برسانیم تا لاغری برایشان دلچسب باشد.

قیمت برنج قهوه ای

سبوس برنج قهوه ای برای لاغری

برخی از مردم نمی توانند برنج قهوه ای را به راحتی پخت کنند و یا مقداری برنج سفید در خانه دارند و هنوز نمی خواهند برنج قهوه ای بخرند تا آن را مصرف کنند و تمام شود و یا عده ای از طعم برنج قهوه ای خوششان نمی آید اما باید سریعا برای لاغری و یا کاهش قند خون خود اقدام کنند در نتیجه باید سبوس برنج قهوه ای استفاده نمایند که جبران کننده ای عالی و کافی است.

سبوس برنج قهوه ای در واقع همان لایه قهوه ای روی برنج است که به سبوس برنج لایه دوم نیز مشهور بوده و به صورت پودری است که روش های مصرف آن را در ادامه توضیح خواهیم داد. این فرآورده کار را برای افراد علاقه مند به لاغری بسیار آسان می نماید و با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارد در هزینه ها نیز صرفه جویی به وجود می آورد و حتی قشر کم درآمد می توانند از آن استفاده کنند.

البته دقت کنید که سبوس برنج قهوه ای باید عاری از پوسته برنج باشد و خوب میکروب زدایی شده باشد و نباید همان سبوس نرم را برای خوردن مصرف کرد. در واقع سبوس نرم برای اینکه قابلیت خوراکی داشته باشد بایستی فرآوری شود که این فرآوری نیاز به امکانات پیشرفته و به خصوصی دارد که در اینجا از بیان و تشریح بیشتر این موضوع معذوریم اما همینقدر بدانید که نباید از هرجایی سبوس برنج خوراکی بخرید و هر برند یا بسته بندی که دیدید قابل مصرف نیست.

سبوس برنج قهوه ای

برنج قهوه ای و کاهش وزن

همه ی آن هایی که با خواص برنج قهوه ای آشنا می شوند اولین سوالی که در ذهن شان ایجاد می شود این است که برنج قهوه ای چگونه وزن را کاهش می دهد و بر چه اساسی گفته می شود که به لاغری کمک می کند؟

شما وقتی عادت دارید در وعده غذایی برنج بخورید به مقداری میخورید که سیر شوید و سپس دست از خوردن بر می دارید و این در حالی است که اگر بخواهید برنج سفید بخورید باید حدودا ۲۰۰ گرم برنج خام را بپزید و بخورید تا سیر شوید اما اگر بخواهید برنج قهوه ای مصرف کنید پختن و استفاده کردن تنها ۷۰ گرم برنج برایتان کافی است و با مصرف آن به راحتی سیر می شوید و در واقع برنج قهوه ای با پایین آوردن حجم مصرفی برنج شما و سیر کردنتان با خوردن مقدار کمتری برنج به کاهش وزن شما کمک می کند اما باز برای شما سوالی دیگر پیش می آید که چرا برنج قهوه ای سریع تر سیرتان می کند؟

وجود سبوس برنج باعث می شود که شما با مصرف حجم کمتری سیر شوید زیرا لایه سبوس ویتامین های زیادی دارد که نیاز های بدن را برای شما تامین می کند و به شما کمک می کند با حجم کمتری از غذا نیاز بدنتان را تامین کنید و این گونه سیر شدن دقیقا مثل سیر شدن با مواد غذایی همچون آجیل است که حجم کمی از آن انرژی یا همان کالری زیادی را به همراه دارد و مصرف کننده را زود سیر می کند.

کالری برنج قهوه ای کته

اگر می خواهید بدانید که کالری برنج قهوه ای کته بیشتر است یا آبکش اصلا سوالی که در ذهنتان است را فراموش کنید و بدانید که کته کردن برنج قهوه ای روش درست پخت آن است و اگر بخواهید برنج قهوه ای را آبکش کنید هم خواص خود را از دست می دهد و هم آبکش کردنش کار سختی است چون دانه های آن بخاطر آب شدن سبوس مقداری حالت شفته و ژلاتینی پیدا می کنند.

در ضمن اصلا به این کار نداشته باشید که کالری برنج سفید بیشتر است یا قهوه ای زیرا شما با مصرف مقدار بسیار کمتری از برنج قهوه ای نیاز بدن تان را تامین می کنید و در واقع مصرف برنج تان یک سوم می شود و این در حالی است که کالری برنج قهوه ای مقدار ناچیزی بیشتر از برنج سفید است اما چون قرار نیست شما این دو را به یک اندازه مصرف نمایید مقایسه مقدار کالری آن ها اشتباه است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در واقع شما باید کالری یک پیمانه برنج قهوه ای را با سه پیمانه برنج سفید مقایسه نمایید و آنگاه تصمیم بگیرید که کدام را مصرف کنید.[/box]

بهترین مارک برنج قهوه ای سبوس دار

در خرید برنج قهوه ای به مارک آن دقت نکنید. اکثر شرکت ها و برند های بسته بندی برای سود اقتصادی خود برنج قهوه ای ممتاز را بسته بندی نمی کنند. در ضمن بسته بندی های مارک و برند نیز خود هزینه ور است و باعث می شود شما مقداری از پولتان را خرج بسته بندی کنید. شما که قرار نیست پاکت را بخرید، قرار است برنج قهوه ای خوب بخرید. یک برنج فروش منصف پیدا کنید و فله ای از او خرید کنید.

در هنگام خرید برنج قهوه ای به صورت فله نیز تشخیص نوع برنج برای شما سخت است اما ظاهر برنج را می توانید بررسی کنید و برای اینکه بدانید ظاهر برنج قهوه ای مرغوب باید چگونه باشد کافی است فیلم زیر را ببینید تا تنها در ۲ دقیقه در بررسی ظاهری این محصول متخصص شوید.

برنج قهوه ای در بدنسازی

اکثر افرادی که ورزشکار هستند و به ویژه در رشته های بدنسازی و زیبایی اندام کار می کنند به شدت از چاق شدن فراری بوده و علاقه زیادی به این دارند که چاق نشوند و این علاقه باعث شده است که خود را از لذت مصرف برنج محروم نمایند اما جالب است که بدانید برنج قهوه ای به دلیل اینکه میزان زیادی فیبر دارد و از انواع ویتامین های گروه ب بهره مند است نه تنها برای بدنساز ها مضر نیست بلکه در خشک حجم گرفتن به آن ها کمک نیز می کند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]مصرف حجم کمی از برنج قهوه ای می تواند انرژی از دست رفته را برای یک ورزشکار بازگرداند و از نظر مقوی بودن برنج سبوس دار یک ماده غذایی هم رده ی گوشت و شیر محسوب می شود و بدون شک لازم است در وعده های غذایی ورزشکاران استفاده شود.[/box]

برنج قهوه ای برای لاغری نی نی سایت

نی نی سایت یک مرجع اینترنتی برای تبادل نظر است که معمولا بانوان خیلی از آن استفاده می نمایند و از طرفی لاغری یکی از مسائلی است که همیشه برای خانم ها جذابیت دارد در نتیجه اکثر بانوان آشنا با اینترنت به دنبال این هستند که ببینند نظر سایر خانم ها در مورد برنج قهوه ای چیست و برای دستیابی به این نظرات سراغ نی نی سایت می روند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]آنچه در مورد برنج قهوه ای برایتان بیان کردیم بسیار ساده و قابل فهم بود پس وقت تان را در سایت های دیگر هدر ندهید و به همین اطلاعات جامع و قابل فهم بسنده کنید.[/box]

قیمت خرید برنج قهوه ای سبوس دار

اینکه لایه سبوس برنج چقدر گرفته شده باشد و چقدرش باقی مانده باشد روی قیمت برنج قهوه ای تاثییر ندارد. مناسب ترین لایه سبوس را نیز برنج هاشمی دارد و آبگیری برنج قهوه ای هاشمی بهتر از سایر ارقام بوده و در نتیجه پخت مناسب تری نیز می دهد در نتیجه اگر خواستید برنج قهوه ای بخرید سعی کنید نوع هاشمی را تهیه نمایید و بهتر است برنج قهوه ای فله بخرید زیرا اکثر برنج های قهوه ای مارک دار و بسته بندی شده از برنج هاشمی تهیه نمی شوند.

برنج های سبوس داری که بسته بندی ۹۰۰ گرمی دارند و بیشتر در هایپر مارکت ها به فروش می رسند گران ترین قیمت را دارند و خرید برنج قهوه ای فله ای پایین ترین قیمت ها را برایتان دسترس پذیر می کند اما در هنگام خریدن برنج قهوه ای حتما از طریق یک فروشنده معتبر اقدام کنید زیرا شما قرار است این محصول را برای دستیابی به سلامتی بیشتر مصرف کنید و قرار نیست با خریدن یک محصول غیر مرغوب به خود آسیب بزنید.

طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای برای لاغری

در سایت های مختلف روش های گوناگونی را برای مصرف سبوس برنج قهوه ای مطرح می کنند و متخصصان رژیم غذایی نیز توصیه های زیادی برای طریقه مصرف این محصول دارند اما چیزی که مهم است این است که مصرف کننده باید طوری سبوس را استفاده کند که اگر از طعم آن خوشش نمی آید در هنگام خوردنش چیزی حس نکند در نتیجه بهترین راهکار این است که سبوس را به شکل ادویه در برخی غذا هایمان استفاده نماییم.

اگر خواستید سبوس برنج را مصرف کنید بدانید ک روش های زیر بهترین شیوه مصرف آن است و بیشترین تاثییر گذاری را خواهد داشت.

  1. ریختن روی برنج در حال دم کشیدن
  2. استفاده کردن مثل ادویه در سوپ
  3. ریختن آن درون ماست مثل نمک
  4. ریختنش درون سالاد مثل نمک و فلفل
  5. خوردن به صورت خام (کمی سخت است)
  6. استفاده در مواد کتلت و کوکو
  7. استفاده در آجیل یا مواد ماکارونی
  8. استفاده کردن در کنار مواد تهیه پودر سوخاری
  9.  و بسیاری از روش های ابتکاری دیگر

فروش برنج دیابتی

اگر جایی با این کلمه برنج دیابتی برخورد کردید خیلی متعجب نشوید زیرا این همان برنج قهوه ای است که برخی آن را با نام برنج دیابتی نیز می شناسند و عده ای هم به این محصول برنج سبوس دار می گویند و از آنجایی که موارد مصرف درمانی زیادی از جمله درمان دیابت دارد در عطاری ها نیز به فروش می رود و اینطور نیست که فقط برنج فروشی ها یا فروشگاه های مواد غذایی آن را داشته باشند.

البته اگر خواستید به صورت عمده برنج دیابتی تهیه نمایید بایستی بدانید که کارخانه های شالیکوبی که برنج ایرانی تولید می کنند عمده فروشان اصلی آن هستند اما به دلیل وقت گیر بودن و سخت بودن روند تولید کارخانه های محدودی این برنج را تولید می کنند و بیشتر ترجیح می دهند همان برنج سفید را تولید کنند و خودشان را درگیر برنج قهوه ای نکنند زیرا زمان بر و هزینه بردار است.

البته اگر خواستید دقیقا بدانید که برنج قهوه ای چیست دیدن فیلم زیر به شما کمک زیادی می کند و سبب می شود کاملا به جواب سوالتان برسید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست